Tuesday, March 9, 2010

აი ასე...

დღეს ძალიან კარგ ხასიათზე ვარ. საკმაო დრო გავიდა, რაც არაფერი დამიწერია. არ მეწერებოდა. აი, დღეს მეწერება და ვწერ:)...

მეგობრებს მთელი დღეა არაჩვეულებრივი ”სკყპე”-თი ვესაუბრები და ამაღლებულ ხასიათზე ვარ...
მერე რა, რომ ალისაზე ბილეთებს ლამის ერთი კვირაა ვჯავშნით და ვერ ვჯავშნით...

მერე რა, რომ ჩემს მეგობარს 2012-ის ნახვის მერე კოშმარები ესიზმრება...
რა ვუყოთ, თუ ეს საცოდავი დედამიწა ოდნავ მოიღრიცა (რაც ჩვენ მას დავმართეთ, რომ არ მოიხარა წელში, ეგეც გასაკვირია)...
მერე რა, რომ ოსკარების დაჯილდოვების ცერემონიალზე წითელ ხალიჩაზე გამოპრანჭულებიდან ჩემი არც ერთი საყვარელი მსახიობი არ იყო... (არა, იყო მაინც - პენელოპა კრუსი და მერილ სტრიპი)...
მერე რა, რომ უკვე მერამდენედ დამწყდა გული, რომ სტინგის კონცერტს ამჯერადაც ვერ დავესწრები და საერთოდ, სანამ აქ არ ჩამოიყვანენ, მე დალასში ან სიდნეიში მის მოსასმენად ვერ ჩავალ (არადა, მისი ფანკლუბიდან თავს ვერ ვშლი, გული ამას ვერ აიტანს და მოდის შეტყობინებების ჩემს გვერდზე:(:))...

სამაგიეროდ:
ჩემი მეგობარი დღეს ეგვიპტეში მიდის და კარგი მგზავრობა მას. ისე, ისეთი დარიგებული მიდის ასევე ჩვენი მეგობრის მიერ, ახლახანს რომ ჩამოვიდა აზიიდან, რომ მგონი არც ერტი ტუროპერატორისკენ, აქლემისკენ და შავი ადამიანისკენ არ გაიხედავს. ნუ, სანახავი მაინც ბევრია მანდ, არ მოიწყენს:).
მეორეც, ძალიან ვიდარდე, ოსკარი ”ავატარს” არ წაეღო და სასტიკად გამიხარდა, რომ მას არ ერგო მთავარი პრიზი. ახლაც მახსოვს, ფილმიდან გამოსულს, სხვა არაფერზე მიფიქრია, გარდა იმისა, რომ თვალები სასტიკად მტკიოდა.
მართალია, ”ქარიშხლის მბრძანებელი” (თუ, როგორცაა ქართულად) არ მინახავს, მაგრამ მაინც გამიხარდა, რომ ქალმა პირველად აიღო მთავარი ოსკარი (ისე, არც ფემინისტი ვარ).

და კიდევ, ეგ ფილმი უკვე მაქვს და აუცილებლად ვნახავ...

და მერე რა, რომ ალისაზე ბილეთები არ არის, ოსკაროსანი ფილმი კი ალბათ, საუკუნით დააგვიანებს კინოთეატრებში...



მთავარია, გაზაფხულის სუნი ტრიალებს!!!









1 comment:

tammo said...

რა იცის ამ გაზაფხულმა, შემოგვეჭრება, დაგვააჟიტირებს, გადაგვრევს და მერე ისე გაიპარება ხოლმე გეგონება მაგის ბრალი სულაც არ იყოს არაფერი :)